Zaterdag 14 mei - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu Zaterdag 14 mei - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu

Zaterdag 14 mei

Blijf op de hoogte en volg G.J.

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Seligman

' S Morgens in de zon ontbeten en daarna richting shuttlebus om naar de Canyon te gaan. Hier langs de rim van de Canyon gelopen. Het is fascinerend om langs de Canyon te lopen. Er zijn steeds weer andere uitzichten. Later op de dag veranderde het weer, regelmatig buien. Daarom regelmatig de bus genomen. Bij de diverse haltes uitgestapt om ook nu weer foto's te nemen. Aan het eind van de dag weer met de bus naar de campground Matherpoint. Gerrit en Tineke hebben alles gelopen en waren voor de buien weer binnen. Zij hebben ook nog een stuk naar beneden gelopen. 'S avonds regen en onweer.

• 18 Mei 2016 - 12:02

Wim Endendijk:

Hallo Allemaal,
    Hartelijk bedankt voor de mooie verslagen. Wat maken jullie veel mee!
    Goeie reis en tot het volgende verhaal.
    Irma en Wim

• 18 Mei 2016 - 14:36

Jenny Te Brake :

Dag. Wat beleven jullie veel. Hennie en Dick kijken mee. Prachtig hè cactussen en de Canyons en ook nog vliegen. Goed onthouden alles!