Vrijdag13 mei - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu Vrijdag13 mei - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu

Vrijdag13 mei

Door: AMGT

Blijf op de hoogte en volg G.J.

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Seligman

Vrijdag 13 mei.
Na de koffie bij de receptie zijn we om 9.00 uur vertrokken. Richting de Grand Canyon. Hier eerst naar het infocentre gegaan. Daarna richting vliegveld voor informatie. Tot onze grote verwondering konden we om 15.00 uur de lucht in. Het is ook weer een ervaring om met 8 mensen in zo'n klein vliegtuigje te zitten. Tijdens de vlucht enige turbulentie. Ook werd in het Nederlands uitleg gegeven over het ontstaan en wie er belangrijk waren geweest voor de Canyon. Een geweldige ervaring om boven dit enorme gebied te vliegen. Wat een indrukken om hier over te vliegen.

• 17 Mei 2016 - 22:56

Gerda Wassink:

Beste mensen, vrijdag, de 13e was dus voor jullie geen ongeluksdag. Fantastisch in zo'n vliegtuigje boven de grand canyon, lijkt meook heel mooi.
    Jammer van de regen op zaterdag 14 mei; maar verder was het vast heel byzonder!
    Wij hebben vorige week heel mooi weer gehad; maar zaterdag vóór Pinksteren kwam de omslag in het
    weer. Met de {Pinksterdagen was het koud. Zaterdagavond zijn Hans en ik naar de musical "De Bodyguard"
    geweest. Het was prachtig! Alleen stond onze auto veel te ver geparkeerd; want terug waren de andere hallen al dicht en moesten we heel ver omlopen en ik had van die zitschoenen aan. Toen hebben vreemde
    mensen ons in hun auto naar onze auto gereden. wat was ik blij! Want 2 tenen deden het niet nog de volgende dag.
    Het is nu al weer dinsdagavond. Ik hoop, dat jullie de verdere dagen ook nog veel zien. Hebben jullie
    geen foto's van die canyon? Hartelijke groeten van Gerda.

• 18 Mei 2016 - 08:04

Marga Lammertsma:

Spannend hoor. We hebben de foto's ook bekeken en we hebben zin om terug te gaan naar Amerika maar dan voor vakantie zoals jullie doen. Geniet van de mooie weken want hier is het niet zo mooi. Tot het volgende verslag, groetjes, Marga

• 18 Mei 2016 - 23:19

Broer Jan:

Wat leuk dat we op deze manier jullie kunnen volgen waar je bent.
    Het lijkt me heel gaaf om boven de canyon te vliegen je krijgt dan een indruk hoe zoiets is ontstaan.

Gaat het verder volgens planning, of kom je straks nog tijd te kort. Geniet er nog van en zien uit naar
    het volgende verslag.

Goede reis en groetjes van ons.