zaterdag/zondag 29/30 mei - Reisverslag uit Los Altos, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu zaterdag/zondag 29/30 mei - Reisverslag uit Los Altos, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu

zaterdag/zondag 29/30 mei

Door: AMTG

Blijf op de hoogte en volg G.J.

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Altos

Zondag 29 mei Laat opgestaan na een enerverende loop door St. eFrancisco. In St.F. van Chinatown naar Fisherman Warf en door naar de Golden gate gelopen en er ook op. Wel ongeveer 12 kilometer gelopen. Zondag omstreeks middaguur waren we bij Elsbeth waar we heel hartelijk zijn ontvangen. Zij had een heel programma voor ons uitgedacht en we zijn heerlijk verwend. Zij had een herinneringstoer bedacht wat haar ouders Jenny en Gerrit ook heel leuk vonden: Lunchen in een biergaarden, een ijsje eten bij de Italiaan. Ook hebben we een jeugdkerkdienst om 5 uur meegemaakt. 's Avonds bij Elsbeth gegeten, met z'n allen in de "Spa" d.w.z.in een heerlijk jacuzzi met zijn allen. Gerrit nog een bommetje in het zwembad en Alko en Tineke nog gezwommen in het zwembad. Daarna nog een Margarita door Carmen gemaakt bij het kampvuur. Niet te vergeten de verhalen over familie en wie ben ie dan"" Een heerlijk verwendagje voor ons. Maandagmorgenvroeg zijn Elsbeth en Tineke nog gaan wandelen, nog uitgebreid koffie gedronken en we zijn nog niet weg. Het is hier Memorialday en iedereen is vrij.

• 31 Mei 2016 - 22:17

Jenny Te Brake:

Verslag gelezen op tablet Hennie in Lennestad en net thuis de foto's gezien die Elsbeth stuurde.Gezellig hoor! Mooie kaart uit Death Valley!! groet Jenny

• 03 Juni 2016 - 11:31

Marry Van Vliet:

Lieve mensen,
    Jullie 4 weken zijn wrschl. net als bij ons, omgevlogen. Veel gezien, boordevol indrukken, duizend foto's, en nu weer op weg naar huis......
    Een heel goede reis gewenst en we zijn blij jullie weer te zien!!
    Dick en Marry

• 03 Juni 2016 - 18:38

Broer Jan:

Hallo allemaal,

dit is de laatste keer dat we jullie verslag lezen, fijn dat je een leuke dag hebt gehad bij Elsbeth.
    Nog een paar dagen te gaan, een hele goede terugreis toegewenst, en geniet nog van de uitjes die
    je nog gaat doen.

Wij vertrekken morgenvroeg richting de Vendee en blijven 3 weken in die omgeving.
    Wij spreken elkaar weer als we terug zijn. Tineke alvast een fijne verjaardag zondag.

Het is misschien wel leuk om dan samen een middagje bij elkaar te komen, als daar de tijd weer voor is.
    Kunnen jullie alle foto"s laten zien en vertellen van de reis.

We houden kontakt.

Hartelijke groeten van ons.

• 04 Juni 2016 - 14:01

Janneke Schokker:

Leuk,jullie te kunnen volgen.Ellsbeth had een heelprogrammavoor jullie uitgedacht.Opdit moment vliegen
    julie al,bij geen vertraging.GoedeThuiskomst!Groeten aan allemaal ,Janneke