Zondag/maandag/dinsdag 22 t/m24 mei - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu Zondag/maandag/dinsdag 22 t/m24 mei - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu

Zondag/maandag/dinsdag 22 t/m24 mei

Door: AMTG

Blijf op de hoogte en volg G.J.

25 Mei 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag 22 mei op tijd op weg. In Springdale boodschappen en verder door. Vlak voor Las Vegas de Valley of Fire bekeken. Een half uurtje in de hitte om de Elefantsrock gelopen, een hele rode rotspartij. Leve de Tom-Tom die ons regelrecht naar Circus Circus, een hotel-en rvpark-en casinocomplex, bracht. Direct toch maar even de omgeving verkend en een stukje van de Las Vegasboulevard, ook wel de Strip genoemd, opgelopen. Na het eten de bus gepakt om de Strip bij avond te zien. Een heel stuk teruggelopen zodat we een eerste indruk van het hele gebeuren hadden.
De volgende ochtend met de bus naar het eindpunt en al slenterend het hele eind teruggelopen.(7 km.) Onderweg van alles bekeken, elk stuk heeft een eigen thema: een Parijsgedeelte met de Eiffeltoren, New York met de grote gebouwen, Italië met de Rialtobrug, stukken van Venetië met gondels en een hele overdekte straat met geschilderde luchten. Ook steeds even een casino ingelopen, je kunt ze niet missen, maar van de spelletjes begrepen we weinig. Alko en Gerrit hebben ieder wel S 1,- aan een apparaat gespendeerd!!!
's Avonds doodmoe van al het geslenter om half 12 in bed.
Dinsdag 24 mei, op tijd op weg naar Dead Valley. Niet alleen woestijn maar ook berglandschappen met prachtige oker en bruinkleurige vlakken. We hadden soms wel het gevoel dat we in een kermisattractie zaten zo steil ging het de berg af. Nu aangekomen in Lone Pine, morgen verder naar Yosemite Nat.Park.

• 26 Mei 2016 - 09:02

Jenny Te Brake:

Zeer bijzonder Las Vegas, ze hadden ons gezegd een vast bedrag in de zak en de rest thuis laten...we wonnen niet..Gezellige dag bij Elsbeth en geef haar een dikke kus van mij! Geniet nog! Jenny te Brake

• 26 Mei 2016 - 09:42

Wim Endendijk:

Wat maken jullie veel mee. Heftig allemaal, maar prachtig, zowel de beschrijving als de foto's.
    Wij hadden zaterdag een mooie slotdag met fantastisch weer. Na de koffie naar fort De Vechten. Geluncht op het terras van een fruitkweker. Daar ook een leuke rondleiding door de boomgaard gehad. Gewandeld en gefietst. Na afloop geborreld in de tuin van Rijnauwen. Was echt geweldig.
    Goeie reis verder en groeten van Irma en Wim

• 27 Mei 2016 - 13:23

Marry Van Vliet:

Ben onder de indruk van jullie ervaringen en belevenissen!!Wat is er ontzettend veel te zien op jullie reis! 't Spaigelpoatje moet zo langzamerhand vol zitten met indrukken. En dan wat er nog gaat komen! Jullie genieten van deze reis van je leven!
    Groetjes van Dick en Marry