Vrijdag 20 mei - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 mei - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 mei

Door: AMTG

Blijf op de hoogte en volg G.J.

21 Mei 2016 | Verenigde Staten, Springdale

Van Bryce National Park naar Zion National Park/ Springdale
Het was vanmorgen vroeg dag, half zes opstaan. We wilden de zonsopkomst, Sunrise, zien in het Bryce National park. Schijnt een fantastische belevenis te zijn. We rijden met de Camper het park in en zijn op tijd ter plaatse, maar niet gelukt! Er is teveel bewolking. Het is vanmorgen erg koud. Ontbijten in de camper en na de koffie, het is inmiddels 8 uur, gaan we op pad het park in. We lopen ieder ons eigen weg. Wat een heel bijzondere wereld, We blijven van steeds weer verschillende uitzichten genieten, maken heel veel foto`s. Later breekt de zon door en worden de kleuren nog intenser. Om 11 uur weer bij de camper. Eerst Koffie, dan op pad naar Zion. De Campgrounds in het park zijn vol, dus de eerste CG voor het park pakken we een plekje. Maar bij bestudering van de lokatie, kunnen we geen kant uit/ Vragen en krijgen ons geld terug en rijden op een fantastische weg, de 9, door 2 tunnels en haarspeldbochten naar Springdale. Daar is ook nog plek voor ons en kunnen we met de shulltle bus het park in. Een prachtige plek aan de Virgin rivier. Boodschappen doen en dan een borrel drinken. Komt het toch weer goed. Een dag waar we enorm genoten hebben.

• 21 Mei 2016 - 09:11

Gerda Wassink:

Lieve mensen,
    Ik geniet van jullie verslagen; maar ook van de foto`s. Die eerste foto's van die rotsformaatsies:
    wat is dat erg mooi!!
    Groet van Gerda.

• 21 Mei 2016 - 12:41

Janneke Schokker:

Dag Reizigers,leuk om jullie te volgen.Geniet ze,groetenJanneke

• 21 Mei 2016 - 15:45

Jenny Te Brake:

Nou, daar sta je dan en daar zit je dan. Goed onthouden! groet Jenny

• 21 Mei 2016 - 19:26

Jan En Jantina :

Hallo vakantiegangers. Zo te lezen hebben jullie het best naar de zin. We denken dat jullie hoofden wel al vol zitten met zoveel indrukken. Gelukkig hebben we de foto's nog. De helft zit er alweer op . Hier alles oke. Het weer is vrij goed alleen de Pinkerdagen waren nogal koud. De week naar Heino van ons was prachtig, erg mooi weer en hebben wel 200 km gefietst. Nog heel mooie en gezellige weken met elkaar. Groetjes van ons uit Veendam.

• 22 Mei 2016 - 21:05

Esther:

Wat een indrukwekkende fotos..........prachtig!!!!