Maandag 16 mei - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu Maandag 16 mei - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van G.J. wassink - WaarBenJij.nu

Maandag 16 mei

Door: AMTG

Blijf op de hoogte en volg G.J.

19 Mei 2016 | Verenigde Staten, Seligman

Van Page naar Monument valley/Gouldings.
Na het ontbijt gaan we eerst naar het Visitors Centre, boeken voor Antelope Canyon. boeken bij een boekingsbureau, vol. volgende, vol. Dan eerst boodschappen doen. Rijden daarna toch naar Antelope Canyon en daar lukt het toch!! Nog wel om 12 uur, wanneer de zon op z`n mooist staat. Antelope Canyon is een kloof van 120 meter lang en 20 m diep waar het snel stromende water een bijzondere sprookjes wereld heeft gecreëerd van soms 1 tot 2 m breed. Hoe hoger de zon hoe directer in de smalle kloof valt. We hobbelen in een 4 weel drive met 12 personen naar de kloof, 2 mijl. Het is werkelijk een fantastische ervaring. Dan weer op weg. Onderweg genieten we nog van het uitzicht tot d.at d regen gaat vallen, lange broeken weer aan. Stoppen nog bij Navaja National Monument maar door de regen valt dat een beetje tegen. Genieten toch nog na van Antelope Canyon. Ongemerkt passeren we de tijdzone. Daarom komen we om half 7 op de Campground aan. Vol. Dat wordt camperen op de parkeerplaats.